![catedral-de-valencia](http://participareina.valencia.es/wp-content/uploads/2016/11/catedral-de-valencia.jpg)
30 set. ENTREVISTA REALITZADA A REPRESENTANTS DE LA CATEDRAL DE VALÈNCIA
“D’una banda necessitem que la Plaça de la Reina resolga urbanísticament i funcionalment el pas de les diverses processons que tenen lloc durant l’any: Sant Vicent Màrtir, Ofrena, Sant Vicent Ferrer, Verge dels Desemparats, Verge d’Agost i el Corpus.
“D’altra banda, necessitem uns banys públics a la plaça que resolguen tres necessitats bàsiques: punt d’aigua (font), serveis (banys públics), i espai per a canviar als xiquets.
Proposem recuperar el teixit urbà que va haver-hi històricament, mitjançant textures de paviments per exemple, recuperant les antigues edificacions i vinculant la plaça amb els carrers adjacents”
“La nostra Plaça de la Reina ideal seria una plaça sense barreres arquitectòniques per als vianants, sense fraccionaments, oberta a les persones. Un espai capaç d’albergar una gran assemblea amb eixides i línies de seguretat”
“La Plaça de la Reina hauria d’Implementar-se amb una xarxa wifi i altres tecnologies”
“La catedral és un lloc de trobades nombroses, un imant, i en aquest sentit, la Plaça de la Reina és una assignatura pendent que ha de funcionar”