Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València
Canals d'Atenció a la Ciutadania
L'Ajuntament de València disposa de diferents canals de comunicació a través dels quals la ciutadania pot obtindre informació municipal, realitzar tràmits administratius, realitzar consultes o comunicar incidències o suggeriments.
L'atenció presencial es prestarà sempre amb cita prèvia.
Les persones majors de 65 anys empadronades a la ciutat de València, podran realitzar els seus tràmits o gestions pròpies (només en els quals intervinguen com a titulars) sense cita prèvia, els dijous laborables de 10.00 a 12.00 hores, en les oficines que li enllacem:
Oficines, en format pdf (156 Kb)
Atenció Electrónica
Pàgina Web
Per a tots aquells que han de realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València, o precisen informació sobre la ciutat, la web municipal és la més completa font de dades. En valencia.es pot obtindre informació sobre els servicis municipals, obtindre documents, o accedir a servicis com la guia de carrers, l'estat del trànsit, l'agenda de la ciutat, etc.
Seu electrònica
Servici permanent de tramitació, obtenció d'informació sobre tots els tràmits administratius municipals, descàrrega d'impresos, consulta d'ordenances i normativa, accés al Tauler d'Edictes, accés a queixes, reclamacions i denúncies, així com realització d'un ampli ventall de gestions municipals amb firma digital, en un entorn segur.
Aplicacions mòbils
L'Ajuntament de València disposa de diverses aplicacions per a dispositius mòbils, tant sectorials ( transport, cultura, turisme, ) com d'informació municipal general.
Atenció presencial (només amb cita prèvia)
Oficines d'Información i Atenció a la ciutadania
Juntas Municipales de Distrito
Pot dirigir-se a les diferents Oficines municipals per a realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València.
Atenció en llengua de signes
Més informació sobre atenció en llengua de signes
L'Ajuntament de València en col·laboració amb la Fundació FESORD CV ofereix atenció personalitzada presencial a persones sordes, amb vídeo-intèrpret en llengua de signes a través de la plataforma Svisual.
Atenció telefònica
Informació general sobre l'Ajuntament, tràmits i servicis.
Horari: Dilluns a divendres de 8:30 a 18:30 hores. Dissabtes, de 9.00 a 14.00h.
Totes les telefonades realitzades al número 010 tenen la qualificació i la tarifa de telefonada urbana.
Podrà accedir sense cap cost a este servici a través del telèfon 963 100 010, sempre que vosté dispose d'un contracte amb el seu operador de telefonia que incloga la tarifa plana per a les telefonades a números fixos. Aquest mateix telèfon és el que haurà d'utilitzar per a accedir al servici des de fora de la ciutat de València.