Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València
Informació actualitzada diariament
|
Consulte en esta web les novetats dels Servicis municipals relacionades amb l'Atenció Ciutadana |
A conseqüència de la situació d'emergència de salut pública ocasionada per la Covid-19, declarada pandèmia internacional per l'Organització Mundial de la Salut l'11 de març de 2020, el Govern d'Espanya i el Govern de la Generalitat Valenciana dictaren normes i s'establiren mesures precises a fi de frenar la seua expansió.
Aquest motiu ha propiciat a l'Ajuntament de València el desenvolupament de l'atenció telefònica i electrònica independentment que s'ha continuat atenent presencialment -només amb cita prèvia- en les següents oficines:
Consulte ACÍ les oficines amb atenció presencial i obtinga cita prèvia.

SI TENS SÍMPTOMES COMPATIBLES AMB EL CORONAVIRUS CONSULTA EN EL TEU CENTRE DE SALUT O TELEFONA AL 900 300 555
Resolucions d'Alcaldia i acords plenaris - COVID 19
Oficines amb atenció presencial
A causa de la situació sanitària provocada pel COVID 19, l'atenció presencial en les oficines municipals es realitzarà ÚNICAMENT AMB CITA PRÈVIA.
Oficina de Padró.
CITA PREVIA. Oficina d'Informació i Registre (Casa consistorial i O.A.C. de Tabaquera).
CITA PRÈVIA.Juntes Municipals de Districte.
CITA PRÈVIA.
La cita prèvia per a les Juntes dels Pobles s'obtindrà telefònicament:
Pobles del Sur: 963 013 023
Pobles del Nord: 963 013 055
Pobles de l'Oest: 963 013 436Oficina de Gestió Tributària Integral - Ajuntament.
Arquebisbe Mayoral, 1ac Baix - València
CITA PRÈVIA Alcaldies de Pobles de València.
CITA PRÈVIA.
La cita prèvia dels Registres de les alcaldies de Pobles de València s'obtindràn en els telèfons de les pròpies alcaldies.Oficina de Recaptació de Multes.
C/ Albacete, 12 - València.
CITA PRÈVIA. OMIDC - Oficina Municipal d'Informació i Defensa de les persones consumidores.
CITA PRÈVIA. Oficina de l'Energia.
CITA PRÈVIA.