Campañas Municipales | Ayuntamiento de Valencia - València
Dilluns
05
Juny
Cerca avançada
23 de Setembre, dia Internacional contra el Tràfic i l'Explotació Sexual

Continuant la línia d'anys anteriors, i baix el lema “Tu pagues. Elles ho paguen”, es posa en marxa la campanya coincidint amb la celebració del Dia Internacional contra l'Explotació Sexual de dones, xiquetes i xiquets, el 23 de setembre. A més de la campanya, s'han editat fulls informatius en diversos idiomes per a distribuir entre les dones en situació de prostitució i en les quals es facilita el contacte de les organitzacions que donen suport a aquestes dones. Entre les accions que durà a terme l'Ajuntament, destaca la següent:
Jornada de conscienciació
El 22 de setembre, de 9.00 a 14.30 hores, en la sala d'actes del Complex Esportiu i Cultural de la Petxina tindrà lloc una jornada de reflexió i informació. Aquelles entitats tant públiques com privades i sense ànim de lucre que atenen professionalment les dones que volen eixir de la prostitució i els ofereixen assessorament gratuït en temes legals, socials, d'ocupació, economia, residència etc. , (Càritas Diocesana, Metges del Món, Vila Teresita, Amaranta, Creu Roja, Programa ALBA, etc) es donaran cita per a parlar i explicar les atencions que oferixen a les dones per a aconseguir una rehabilitació integral i per continuar amb la voluntat municipal contra l'abolició de la prostitució.
Al finalitzar les exposicions i debats, podrem veure en directe a Yolanda Domínguez. Experta en comunicació, art, gènere i consum, l'artista visual realitza anàlisis crítiques i didàctiques de la realitat que ens passa desapercebuda. Mai defrauda i sempre promou la reflexió, el qüestionament del que creiem “normal”. La seua conferència NO SOM SOL COSSOS, abordarà la reificació del cos de les dones en un món que encara normalitza la seua explotació i la seua consideració com a objecte de consum. Entrada lliure fins a completar aforament.